Postacie NPC

Nie wiecie co upolować lub co omijać szerokim łukiem? Tutaj znajdziecie spis NPC-tów, czyli bohaterów niezależnych (z ang. Non player character). Są to głównie zwierzęta żyjące na naszych terenach oraz potwory i wilki, takie jak Sona ze sklepiku. Zatem zapraszam do obejrzenia naszych NPC!

ZWIERZYNA


 Jeleń zwyczajny

Wraz z sarnami zamieszkują nasze tereny. Szybkie i płochliwe, lecz mimo to są najczęściej wybieraną przekąską przez wilki. 

Statystyki: 
Siła: 10 ; 
Wytrzymałość: 25 ;
 Szybkość: 70 ;
Inteligencja: 50 ; 
Spryt: 60 ; 
Słaby punkt: szyja 
Pożywienie: Roślinożerca
Hp: 500

Jeleń Amnihorr

Znany jest ze swojego umaszczenia i złotych poroży. Są nieco rzadsze niż zwykłe jelenie, za to ich mięso jest niesamowite. 

Statystyki: 
Siła: 20 ; 
Wytrzymałość: 25 ;
 Szybkość: 40 ;
Inteligencja: 60 ; 
Spryt: 60 ; 
Słaby punkt: szyja i nogi
Pożywienie: Roślinożerca
Hp: 600

Niedźwiedź brunatny

Słodki, miodożerny miś. Nie licząc ostrych zębów i masywnych łap, właśnie taki jest, słodki. 

Statystyki: 
Siła: 75 ; 
Wytrzymałość: 65 ; 
Szybkość: 30 ;
Inteligencja: 10 ;
 Spryt: 40 ; 
Słaby punkt: brzuch, kark i pysk
Pożywienie: Wszystkożerca
Hp: 700

Leśna mysz

Malutki gryzoń, którego wszędzie pełno. Jest ulubioną zabawką szczeniąt i słabą przekąską dla wilków. 

Statystyki: 
Siła: 5 ; 
Wytrzymałość: 20 ; 
Szybkość: 90 ;
Inteligencja: 60 ; 
Spryt: 40 ; 
Słaby punkt: główka, brzuch
Pożywienie: Wszystkożerca
Hp: 100

Wąż złotogłowy 

Swą nazwę zawdzięcza żółtym paskom na głowie. Jest jadowity i nie zbyt miły. 

Statystyki: 
Siła: 60 ; 
Wytrzymałość: 30 ; 
Szybkość: 70 ;
Inteligencja: 10 ; 
Spryt: 30 
Słaby punkt: główka 
Pożywienie: Wszystkożerca
Hp: 150

ISTOTY MAGICZNE (DOBRE) 


Ryboń niebieski

Mała rybka wyglądem zbliżona do konia. Znaleźć ją można w każdym zbiorniku wodnym. Jest naszym przyjacielem, więc nie zaliczamy ich do menu. 

Statystyki: 
Siła: 50 ; 
Wytrzymałość: 15 ; 
Szybkość: 90 ;
Inteligencja: 50 ; 
Spryt: 20 ; 
Słaby punkt: ogon
Pożywienie: Roślinożerca
Hp: 500

Sakurro

Są to duchy w postaci koni, kotów lub lisów. Często opowiadają różne legendy i śpiewają stare pieśni. No tak... Opowiadają tylko tym, którzy umieją rozmawiać z dobrymi duchami. 

Statystyki: 
Siła: 5 ; 
Wytrzymałość: 10 ; 
Szybkość: 70 ;
Inteligencja: 80 ; 
Spryt: 50 ; 
Słaby punkt: oczy
Pożywienie: Wszystkożerca
Hp: 700

Kotagron

Wyglądem przypomina skrzydlatego kota. Rasa ta była niegdyś silnie związana ze smokami. Uwielbiają mruczeć i skakać po górskich szczytach. 

Statystyki: 
Siła: 25 ; 
Wytrzymałość: 20 ; 
Szybkość: 60 ;
Inteligencja: 60 ; 
Spryt: 50 ; 
Słaby punkt: skrzydła, ogon
Pożywienie: Wszystkożerca
Hp: 500

Saprino Kaffim

Jest to najstarsza i jedyna żyjąca końska rasa na naszych terenach. Są niezwykle inteligentne i szybkie. W mgliste noce świecą jak księżyc. 

Statystyki: 
Siła: 10 ; 
Wytrzymałość: 15 ; 
Szybkość: 90 ;
Inteligencja: 80 ; 
Spryt: 30 ; 
Słaby punkt: szyja 
Pożywienie: Roślinożerca
Hp: 800

ISTOTY MAGICZNE (ZŁE) 


Piórogron

Straszny ptak, zmutowany krewny sępa. Mieszka na terenach Lasu Śmierci i Trujących Bagien. 

Statystyki: 
Siła: 75 ; 
Wytrzymałość: 60 ; 
Szybkość: 50 ;
Inteligencja: 20 ; 
Spryt: 10 ; 
Słaby punkt: ogon, głowa
Pożywienie: Wszystkożerca (padlina) 
Hp: 950

Hrimpgrig

Rzadko spotykany stwór, mieszkający głęboko w centrum Lasu Śmierci. Pluje błękitnym ogniem, przepełnionym trucizną. 

Statystyki: 
Siła: 105 ; 
Wytrzymałość: 20 ; 
Szybkość: 50 ;
Inteligencja: 30 ; 
Spryt: 10 ; 
Słaby punkt: głowa, ogon, brzuch
Pożywienie: Mięsożerca
Hp: 1200

Mgłoruk cmentarny

Krewny kruka, często można go zobaczyć, latającego nad lasami lub posągami i grobami. Dzięki naszyjnikowi na szyi potrafi wytworzyć wokół siebie elektryczną zaporę. 

Statystyki: 
Siła: 55 ; 
Wytrzymałość: 30 ; 
Szybkość: 60 ;
Inteligencja: 20 ; 
Spryt: 50 ; 
Słaby punkt: szyja, głowa, skrzydła
Pożywienie: Wszystkożerca
Hp: 900

Remfingon

Jest to zmutowany dzik o płonących kłach i wypustkach na plecach. Bardzo agresywny i często widywany. 

Statystyki: 
Siła: 80 ; 
Wytrzymałość: 60 ; 
Szybkość: 70 ;
Inteligencja: 10 ; 
Spryt: 5 ; 
Słaby punkt: kły, nogi
Pożywienie: Wszystkożerca
Hp: 1000

Hampgriff

Duży, agresywny i głupi. Jest jak prehistoryczny nosorożec o złotym rogu i brodzie. No i jest dość ciężki... Na szczęście rzadko spotykany. 

Statystyki: 
Siła: 100 ; 
Wytrzymałość: 70 ; 
Szybkość: 20 ;
Inteligencja: 5 ; 
Spryt: 5 ; 
Słaby punkt: róg, broda
Pożywienie: Mięsożerca
Hp: 1500

Aquemio

W naszym normalnym języku jest to wodna Hydra. Każda z głów pluje szlamem, śmierdzącym gorzej niż cokolwiek innego. Spotykana prawie wcale, lecz jeśli musisz ją zobaczyć, to szukaj w oceanie Zinn. 

Statystyki: 
Siła: 100 ; 
Wytrzymałość: 80 ; 
Szybkość: 30 ;
Inteligencja: 5 ; 
Spryt: 5 ; 
Słaby punkt: brzuch
Pożywienie: Mięsożerca
Hp: 1500



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz